portada

portada

środa, 2 lipca 2014

Pizza a la Pedro z owocami morza na cieście orkiszowym


Pizza ta ma swoja historie... Otóż przepis powstał czystym przypadkiem, któregoś dnia robiłem chleb orkiszowy i część ciasta nie zmieściła się do brytfankipostanowiłem zrobić z niego pizze... W ten tez sposóbpozbierałem to, co miałem w lodowce, czyli krewetki, oliwki, cebule, tuńczykmasę posmarowałem pomidorami, ser który widzicie na zdjęciu to aromatyzowany ser owczy. Użyłem ser owczy w kostce i zmieliłem go dodając do niego zioła :)













banner przepis miesiaca

2 komentarze:

  1. Tak, każda nowa potrawa ma swoją historię… fajny przepis!. Jeśli chcesz, to umieść banner również po prawej stronie na stronie głównej, to dodam cię do listy, która widnieje po prawej stronie u mnie na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń